Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézetben (a továbbiakban: OGYÉI) 2018. október 19. napon 14.00 órától 2018. október 20. napon 14.00 óráig az elektronikus ügyintézés az informatikai rendszerek karbantartása miatt szünetel.
Ezen időtartam alatt - bár az OGYÉI Hivatali Kapujára, valamint az iratanyagok beküldéséhez gyakorta használt CESP felületre - beküldhetők a beadványok, azok érkeztetése (átvételi elismervények visszaküldése), feldolgozása - a belső rendszerek leállása miatt -, csak az újraindulást követően, legkésőbb 2018. október 20-án 14 órától történik meg.

Megértésüket köszönjük.

TARTALOM:

Cégbeszámoló

VEZÉRCIKK: Közeledik a számviteli törvény szerinti beszámolók benyújtásának a határideje

A Céginformációs Szolgálat már kizárólag az Online Beszámoló Űrlapkitöltő Rendszeren keresztül fogadja a letétbehelyezés, illetve közzététel céljából benyújtott beszámolókat. Az új rendszerre, valamint a számviteli törvény változása kapcsán esetlegesen felmerülő értelmezési nehézségekre tekintettel tanácsos a cégek számviteli beszámolóját minél előbb összeállítani és a tulajdonosokkal elfogadtatni, annak érdekében, hogy a közzétételre határidőben sor kerülhessen.

PiktogramHirdetmény

  • Nincs ajánlott hirdetmény

TOVÁBB

Ügyfélkapu ikonGaléria

?

Előző kép Galéria Következő kép

Schmitt Pál köztársasági elnök 2011. április 25-én aláírta Magyarország új alaptörvényét