Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Tájékoztatás az inNOVA Portal rendszeren tervezett karbantartásáról

Az inNOVA Portál rendszeren tervezett karbantartás miatt 2019.10.21. 07:00-09:00 között az on-line űrlapkitöltés és benyújtás szolgáltatás nem elérhető.
Az ÁNYK űrlapok elérhetőségét a karbantartás ideje alatt is biztosítjuk.

MORZSÁK

TARTALOM:A Bamco-csoport fúrhatja a 4-es metró alagútjait

Létrehozva: 2005. december 12.
Módosítás: 2005. december 12.
Forrás: Magyarország.hu

Ugrás a cikkre...

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

A Bamco konzorcium nyert a 4-es metró alagútjainak építésére kiírt pályázaton: a csoport 53 milliárd forintért vállalta a munkát, amely terveik szerint 143 hétig tartana.

A francia, német, osztrák és magyar tagokból álló Bamco konzorcium nyerte a 4-es metró alagútépítési tenderét, a vállalkozás mintegy 53 milliárd forintért vállalta a munkálatok elvégzését - jelentette be Gulyás László , a 4-es metró projektigazgatója hétfőn.
A cégcsoport 143 hetes határidővel vállalta a metró két párhuzamos, 7,3 kilométeres alagútjainak, a pajzsindító aknának és a Szent Gellért téri metróállomás úgynevezett dobozszerkezetének megépítését.
Gulyás László elmondta: a második helyezett a német, japán, osztrák cégekből álló ZOSw Metro-4 konzorcium lett. Ez a vállalkozás 55 milliárd forintért és 150 hetes határidővel vállalta a kivitelezését.
A nyertes konzorcium feladata a Kelenföldi pályaudvar és a Baross tér közötti alagutak kialakítása, az ehhez szükséges speciális fúrópajzsok előállítása, Magyarországra szállítása és működtetése, az említett "doboz-szerkezet", valamint a munka elvégzéséhez szükséges üzemi és kiszolgáló létesítmények megépítése.
A hat méter átmérőjű, száz méter hosszú, az alagútfúráshoz használatos úgynevezett pajzsgéplánc naponta átlagosan 12-15 métert halad majd előre.
A két alagútépítő berendezés az Etele téren lévő Volán pályaudvar mögötti területről kezdi majd meg a fúrást két hónapos eltéréssel - közölte Gulyás László. Hozzátette: a fúrótárcsák a felszínről figyelve szinte érezhetetlenül, zajtalanul haladnak majd előre.
Ugrás vissza Ugrás vissza...