Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézetben (a továbbiakban: OGYÉI) 2018. október 19. napon 14.00 órától 2018. október 20. napon 14.00 óráig az elektronikus ügyintézés az informatikai rendszerek karbantartása miatt szünetel.
Ezen időtartam alatt - bár az OGYÉI Hivatali Kapujára, valamint az iratanyagok beküldéséhez gyakorta használt CESP felületre - beküldhetők a beadványok, azok érkeztetése (átvételi elismervények visszaküldése), feldolgozása - a belső rendszerek leállása miatt -, csak az újraindulást követően, legkésőbb 2018. október 20-án 14 órától történik meg.

Megértésüket köszönjük.

MORZSÁK

TARTALOM:Fontos KAÜ-információ!

Létrehozva: 2018. február 27.
Módosítás: 2018. február 27.
Forrás: Magyarország.hu

Ugrás a cikkre...

PiktogramCímkék

?

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

A Központi Azonosítási Ügynökhöz (KAÜ) kapcsolódó karbantartást követően - 2018. február 27-től - fontos működésbeli változásokat tapasztalhatnak a KAÜ-s szolgáltatást igénybe vevő felhasználók.

 

Amennyiben a felhasználó bejelentkezett egy KAÜ-azonosítást használó szolgáltatásba (pl. Hiteles Elektronikus Postafiók, Tárhely adminisztráció, Webes ügysegéd stb.), abban az esetben ugyanabban a böngészőben egy másik felhasználó azonosítójával történő belépéskor a rendszer hibaüzenetet küld (Hiba történt! Sikertelen bejelentkezés…”). Másik felhasználó kizárólag a böngésző bezárását követően tud bejelentkezni.

Ugrás vissza Ugrás vissza...