Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézetben (a továbbiakban: OGYÉI) 2018. október 19. napon 14.00 órától 2018. október 20. napon 14.00 óráig az elektronikus ügyintézés az informatikai rendszerek karbantartása miatt szünetel.
Ezen időtartam alatt - bár az OGYÉI Hivatali Kapujára, valamint az iratanyagok beküldéséhez gyakorta használt CESP felületre - beküldhetők a beadványok, azok érkeztetése (átvételi elismervények visszaküldése), feldolgozása - a belső rendszerek leállása miatt -, csak az újraindulást követően, legkésőbb 2018. október 20-án 14 órától történik meg.

Megértésüket köszönjük.

MORZSÁK

TARTALOM:Az Unió magyar közigazgatási programot támogat

Cikk:

Az Európai Bizottság zöld jelzést adott a kormány Közigazgatás- és Közszolgáltatás Fejlesztési Operatív Programjának (KÖFOP). A döntés eredményeként 342 Mrd Ft jut a közigazgatás fejlesztésére, az állampolgárok számára nyújtott kormányzati szolgáltatások javítására.

Az operatív program része a Széchenyi2020 programnak, amely 10 operatív program keretében garantálja az ország fejlesztési forrásainak lehívását. Az Európai Bizottság támogatói döntése lehetővé teszi az Államreform 2.0 finanszírozását, amely program jelentősen csökkenti az állampolgárok adminisztratív terheit, és a vállalkozásbarát ügyintézést támogatja.
 
A részletes célok között szerepel, hogy 400 eljárás esetében (Pl.: lakcímváltozás bejelentése kizárólag egy alkalommal, egységes elektronikus kártya bevezetése – jogosítvány – személyi igazolvány – lakcímkártya; időpont-foglalási, ügykövetési, elektronikus számlázási és fizetési, az ügyfél-tájékoztatási ügyintézési rendszerek bevezetése) csökkenjen az állami ügyintézés ideje, kiteljesedhessen az e-kormányzás feltételrendszere, és több mint 60 ezer közalkalmazott kapjon felkészítést az új ügykezelés hétköznapi gyakorlatba történő átvezetésére.
 
A Széchenyi2020 KÖFOP programja három csatornán keresztül finanszírozza a fejlesztéseket:
  1. prioritás: az adminisztratív terhek csökkentése
  2. prioritás: a szolgáltatási szemlélet és az etikus működés megerősítése
  3. prioritás: az uniós finanszírozású operatív programok végrehajtásához kapcsolódó technikai költségek finanszírozása
Ugrás vissza Ugrás vissza...