Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézetben (a továbbiakban: OGYÉI) 2018. október 19. napon 14.00 órától 2018. október 20. napon 14.00 óráig az elektronikus ügyintézés az informatikai rendszerek karbantartása miatt szünetel.
Ezen időtartam alatt - bár az OGYÉI Hivatali Kapujára, valamint az iratanyagok beküldéséhez gyakorta használt CESP felületre - beküldhetők a beadványok, azok érkeztetése (átvételi elismervények visszaküldése), feldolgozása - a belső rendszerek leállása miatt -, csak az újraindulást követően, legkésőbb 2018. október 20-án 14 órától történik meg.

Megértésüket köszönjük.

MORZSÁK

TARTALOM:Utólagos tárhelyigénylés

Létrehozva: 2018. május 9.
Módosítás: 2018. május 9.
Forrás: Magyarország.hu

Ugrás a cikkre...

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

2018. május 4-től új online szolgáltatást vezettünk be azon felhasználók részére, akik rendelkeznek Részleges Kódú Telefonos Azonosítás (RKTA) szolgáltatáshoz tartozó kóddal vagy ESZIG-regisztrációval, azonban a regisztrációkor nem igényeltek személyes tárhelyet.

 

A szolgáltatás a https://tarhely.gov.hu/igenyles linken érhető el.

A szolgáltatás használatához első lépésként Önnek azonosítania kell magát a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztül a meglévő eSzemélyihez tartozó PIN-kód vagy az RKTA-azonosítók segítségével. Sikeres azonosítást követően az alkalmazás megvizsgálja, hogy Ön rendelkezik-e tárhellyel. Amennyiben még nincs tárhelye, abban az esetben a megjelenő felületen meg kell adnia az e-mail címét. Az itt megadott e-mail cím lesz a tárhelyhez tartozó e-mail cím, amelyre a dokumentumforgalommal kapcsolatos vevények érkezni fognak.

A megadott e-mail címre a rendszer levelet küld, amelyben kéri az igénylés megerősítését.
A megerősítéshez az igénylő felületen meg kell adnia az e-mailben szereplő egyszerhasználatos kódot vagy a levélben lévő linkre kell kattintania. Szükség esetén a Másik cím megadása gombra kattintva tud új e-mail címet megadni. Új kódot a Kód elküldése újra  gomb segítségével kérhet.

A kérelem benyújtásához el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF), majd az Igénylés leadása gombra kell kattintania.

A tárhely a sikeres igényléstől számított 10-15 perc elteltével jön létre. A szolgáltatás használatához a https://tarhely.gov.hu linken tud bejelentkezni. A tárhely működésével kapcsolatos felhasználói tájékoztatókat innen érheti el.

Figyelem! A megkezdett igénylést a rendszer egy hétig tárolja, ez idő alatt van lehetősége a kérés megerősítésére, ill. az igénylés folytatására. Egy hét elteltével a befejezetlen igénylést a rendszer automatikusan törli. Az igényléskor megadott e-mail cím a későbbiekben - szükség esetén - a Tárhely adminisztrációs felületen módosítható.

Ugrás vissza Ugrás vissza...