Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Tisztelt Felhasználó!

A kormanyablak.hu honlap tervezett karbantartás miatt 2019. 10. 24. 22 órától 2019. 10. 24. 23 óráig nem lesz elérhető.

Kérjük a fentiek figyelembevételét az elektronikus ügyintézés során!

Szíves megértését köszönjük.

NISZ Zrt

 

MORZSÁK

TARTALOM:Számít az adózók véleményére az APEH

Cikk:


Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal
Budapest, 2008. november 13.

Elégedettségi felmérés indul november 17-étől az APEH ügyfélszolgálatain és honlapján. Az adózó magánszemélyektől és vállalkozóktól kapott vélemények, az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal képének, szolgáltatásainak és tevékenységének minőségéről szerzett információk ugyanis fontos visszajelzést adhatnak az állami adóhatóság munkájának és működésének helyes irányairól, a változtatandó területekről.

Az állami adóhatóság célja az, hogy ügyfélszolgálati tevékenységét a lehető legrövidebb várakozási idő mellett a legmagasabb színvonalon végezze. E törekvés jegyében számít az adózók véleményére az adóhivatal. November 17-étől két héten át az APEH ügyfélszolgálati irodáiban egy tíz kérdésből álló kérdőívet lehet kitölteni az ügyfélszolgálat munkájának megítéléséről.

Hasonló kérdőívvel találkozhatnak azok is, akik felkeresik a www.apeh.hu Internetes oldalt. Az APEH nemrégiben megújult honlapjára kattintva is választ adhatnak az ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdésekre. Amennyiben azonban nincs ilyen tapasztalata az érdeklődőnek - mert interneten intézi adóügyeit - akkor a megváltozott honlapról mondhat véleményt.

A felmérés két hétig tart, a válaszokat pedig decemberben összegzik a hivatal szakemberei és tesznek javaslatokat azokról a területekről, ahol esetleges változtatásokra lenne szükség, hogy adóügyeinket még könnyebben és még rövidebb idő alatt végezhessük a jövőben.  

Ugrás vissza Ugrás vissza...