Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Tisztelt Felhasználó!

A kormanyablak.hu honlap tervezett karbantartás miatt 2019. 10. 24. 22 órától 2019. 10. 24. 23 óráig nem lesz elérhető.

Kérjük a fentiek figyelembevételét az elektronikus ügyintézés során!

Szíves megértését köszönjük.

NISZ Zrt

 

MORZSÁK

TARTALOM:Magyarországi utazásra csábít a CNN

Létrehozva: 2008. augusztus 13.
Módosítás: 2008. augusztus 14.
Forrás: Magyar Turizmus Zrt.

Ugrás a cikkre...

PiktogramKapcsolódó anyagok

?

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

Magyar Turizmus Zrt.
Kommunikációs Csoport

Budapest, 2008. augusztus 13.

Magyarországot mint megújult és egyre „felkapottabb" turisztikai célországot mutatta be a CNN világszerte, az augusztus 9-én (szombaton) kétszer is sugárzott 3 perces összeállításában. A tudósítás a Magyar Turizmus Zrt. által szervezett észak-magyarországi tanulmányút nyomán készült, amelyről korábban már több médium is beszámolt. A megjelenések több száz millió forintos hírértéket generáltak hazánk számára, és tovább erősítették Magyarország pozitív turisztikai országképét is.

A világszerte sugárzott CNN World Report Magyarország turizmusáról mutatott be egy három perces összeállítást az augusztus 9-i hétvégén. A több száz milliós nézettségű műsor a Magyar Turizmus Zrt. által szervezett észak-magyarországi tanulmányút nyomán született, amelyen a Magyarországra akkreditált külföldi újságírók (Hungarian International Press Association - HIPA) vettek részt májusban. A CNN összeállításában megszólaltatták Dr. Niklai Ákost, a Magyar Turizmus Zrt. elnökét, aki hangsúlyozta az egészség- és a kulturális turizmus növekvő szerepét Magyarország turisztikai kínálatában. Kiemelték továbbá, hogy az eddigi „hagyományos" úti célok mellett számos újdonság is várja az utazókat Magyarország turisztikai régióiban. A műsor egy rövid körkérdés után, melyben a Balatont nevezték meg a megszólaltatott magyarok a kedvenc nyári úti céljuknak, az észak-magyarországi régiót mutatta be a nézőknek mint figyelemre méltó, számos kuriózumot felvonultató utazási célállomást. A régió turisztikai kínálata a CNN összeállítás szerint is valóban különleges: felhívták a figyelmet a világörökségi tokaji borvidékre, valamint olyan egyedülálló látnivalókra, mint a mádi zsinagóga, a miskolctapolcai Barlangfürdő, vagy a Miskolcon nemrég megnyílt egyedülálló néprajzi magángyűjtemény. A képsorok között Budapest panorámája, a Balaton, Eger és Miskolc belvárosa, valamint a Miskolci Operafesztivál is helyet kapott. A Magyarország-reklámot, amely tovább erősítette hazánk pozitív turisztikai országképét a világban, a CNN ingyen sugározta!

A CNN Magyarországról szóló turisztikai ajánlóműsorát az érdeklődők az alábbi linken tölthetik le: http://www.itthon.hu/site/upload/mtrt/Sajtoszoba/cnn.wmv.

Észak-Magyarország turisztikai értékeiről - szintén a tanulmányút nyomán - korábban már több bel- és külföldi médium is beszámolt. A Der Standard népszerű osztrák napilap egész oldalas cikket jelentetett meg a látottakról, az Amerikai Kereskedelmi Kamara lapja, a Business Hungary júniusi számában pedig több oldalas beszámolót közölt. A Holland-Magyar hírportálon, a Hongarije Vandaag-on szintén olvasható volt egy beszámoló az útról, amelyen olyan jelentős fotóügynökségek is képviseltették magukat, mint a Northfoto, amely Közép- és Kelet Európa számos országának magazinjait, napilapjait, folyóiratait, televízió csatornáit és weboldalait látja el képekkel, a közel egymillió fotót tartalmazó archívumából.

Az észak-magyarországi tanulmányút az első állomása volt annak a sorozatnak, amelyet a Magyar Turizmus Zrt. a Magyarországon dolgozó külföldi újságírók részére szervezett, így a későbbiek folyamán is jó esély van arra, hogy Magyarország egyedülálló turisztikai értékei - nem fizetett, ám rendkívül nagy hírértékkel bíró reklámként is - bekerüljenek a világsajtóba.

Ugrás vissza Ugrás vissza...