Portál Navigáció


Portál al-navigáció


MORZSÁK

TARTALOM:Légi Marketing Alap - a felhasználásról egyeztettek Sármelléken

Létrehozva: 2007. december 12.
Módosítás: 2007. december 13.
Forrás: Magyar Turizmus Zrt.

Ugrás a cikkre...

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

Magyar Turizmus Zrt.
Kommunikációs Csoport
Budapest, 2007. december 12.

December 12-én, Sármelléken a Balaton régió önkormányzataival, legjelentősebb turisztikai szolgáltatóival, valamint a Fly Balaton Repülőtér képviselőivel találkozott Dr. Róna Iván a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója, hogy a Légi Marketing Alap felhasználásáról egyeztessen az együttműködő partnerekkel. Az eseményen mintegy 70 fő vett részt.

A nemzeti turisztikai marketingszervezet vezetője a szakmai találkozón prezentációjában ismertette azokat a marketingkommunikációs lehetőségeket, amelyek azokon a küldőpiacokon valósulhatnak meg, ahonnan új légi járatok indítása várható Sármellékre.  Az egyes úti célokon többek között internetes hirdetési kampányt, sajtótájékoztatót, nyomtatott sajtóban hirdetések elhelyezését, plakátkampányt, valamint járműreklám kampányt terveznek az Légi Marketing Alapot létrehozó szervezetek és turisztikai szolgáltatók.

A Magyar Turizmus Zrt. vezetése idén kezdeményezte először az úgynevezett Légi Marketing Alap létrehozását tekintettel arra, hogy - az új repülőgép-beszerzéseknek köszönhetően - a közeljövőben több új légi járat indítására is esély van magyarországi repülőterekre. Ennek feltétele azonban az, hogy a légitársaságok biztosítva lássák az adott járat megfelelő kapacitás-kihasználtságát. A Légi Marketing Alap célja tehát a Magyarország mint turisztikai célterület népszerűsítésére rendelkezésre álló pénzügyi források megsokszorozása azokon a küldőpiacokon, ahonnan az új járatok indítása várható.

Ugrás vissza Ugrás vissza...