Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Tisztelt Felhasználó!

A kormanyablak.hu honlap tervezett karbantartás miatt 2019. 10. 24. 22 órától 2019. 10. 24. 23 óráig nem lesz elérhető.

Kérjük a fentiek figyelembevételét az elektronikus ügyintézés során!

Szíves megértését köszönjük.

NISZ Zrt

 

MORZSÁK

TARTALOM:Magyarország a svédek legnépszerűbb úti céljai között

Létrehozva: 2008. június 13.
Módosítás: 2008. június 13.
Forrás: Magyar Turizmus Zrt.

Ugrás a cikkre...

PiktogramKapcsolódó anyagok

?

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

Magyar Turizmus Zrt.
Kommunikációs Csoport
Budapest, 2008. június 13.

A Magyar Turizmus Zrt. intenzív marketingtevékenységének köszönhetően Magyarország mint turisztikai desztináció egyre nagyobb népszerűségnek örvend Skandináviában. 

Magyarország a TOP10-ben

Magyarország az ötödik legkeresettebb úti cél a svédek toplistáján - derült ki a legnagyobb svéd utazási portál, a www.reseguiden.se Gallup által is hitelesített adatiból. A Reseguiden minden hónapban közzéteszi látogatottsági adatait és a portálon legkeresettebb 10 célország listáját, amelyek közé Magyarország először került be, rögtön az 5-ik helyre, megelőzve olyan népszerű desztinációkat, mint Horvátország, Franciaország vagy Olaszország.

A teljes lista (zárójelben az előző havi helyezés):

1. Görögország (3)

2. Spanyolország (1)

3. Törökország (5)

4. Thaiföld (2)

5. Magyarország (új)

6. USA (6)

7. Olaszország (7)

8. Svédország (4)

9. Horvátország (új)

10. Franciaország (9)

(A májusi statisztika 710.021 egyedi látogató alapján készült.)

A Balatonra csábít a legnépszerűbb svéd napilap is

Ugyancsak Magyarország mint nyári üdülési úti cél népszerűségét mutatja, hogy a legolvasottabb svéd napilap, az AFTONBLADET június 10-én megjelent utazási mellékletében hat oldalas, rendkívül pozitív hangvételű helyszíni riportban mutatja be a Balatont mint új, és minden fogyasztói réteg számára érdekes üdülőhelyet. A cikk részletesen bemutatja a fontosabb látnivalókat és a családi-, aktív és gyógyüdülési lehetőségeket. Az olvasó érdekes és hasznos információkat talál az összeállításban a sármelléki repülőtérről, a szálláshelyekről és a szolgáltatások széles tárházáról, valamint a gasztromómiáról is. Svédországgal összehasonlítva Magyarország - a cikkben megjelölt - 72%-os árindexe szintén vonzó lehet az olvasók számára. 

Az újságíró ellátogatott Balatonfüredre, Tihanyba, Hévízre, Keszthelyre és Siófokra. Utazott vonattal, komppal és menetrendszerű hajóval. Rendkívül pozitívan értékeli a siófoki Tourinform irodában tapasztalt segítőkész és szakszerű kiszolgálást, a jó vízminőséget és a települések rendezettségét, valamint azt, hogy a szórakozás mellett a teljes nyugalmat is élvezheti a Balatonra látogató, hiszen a pihenést nem zavarja motorcsónakok és jet-ski-k zaja.

Legfőbb tanulságként a cikk írója a Balaton sokszínűségét emeli ki: „A Balaton mindenkinek nyújt valamit" „ide bármilyen szerelésben jöhetsz, a legtrendibb bikinitől a kitaposott strandpapucsig", „ide az ember visszavágyik".

A lapnak napi 550.000 olvasója van, a heti utazási mellékletet 1,5 millióan olvassák.

Egyre több észak-európai országban népszerű a Balaton

Mint ismeretes, a dánok már 8-10 éve felfedezték a Balatont, és Dánia ma már az egyik legnagyobb küldőpiac a Balaton régió számára. Az MT Zrt. észak-európai külképviselete azon dolgozik, hogy a többi észak-európai országban is kivívja a népszerűséget a magyar tenger. Idén nyártól szerepel először a Balaton a svéd utazásszervező, a ThomasCook/Vingresor kínálatában, úgynevezett „vonatcharter" csomagajánlatban. Finnországban 2007-ben kezdett bele egy utazásszervező, az OK Matkat, a MT Zrt.-vel együttműködve balatoni üdülési csomagok programozásába. A közös kampány az első évben 5500 vendégéjszakát eredményezett.

Jól indult az idei év a skandináv piacon

Dinamikusan növekedett a dán, a svéd és a norvég beutazóforgalom 2008 első négy hónapjában: a KSH adatai szerint a svéd vendégek 17%-kal, a dánok 32%-kal, a norvégok 47%-kal több vendégéjszakát töltöttek el a magyar kereskedelmi szálláshelyeken, mint az előző év azonos időszakában.

A norvég forgalom először érte utol a dán és finn forgalom nagyságrendjét. Az Észak-európai (svéd, dán, norvég, finn, észt, lett és litván) vendégek ebben az időszakban összesen 157 ezer vendégéjszakát töltöttek hazánk kereskedelmi szálláshelyein. Az év eleji dinamikus növekedés az MT Zrt. képviselete által az őszi-téli időszakban folyatott intenzív Budapest Winter Invasion kampánynak, a média-megjelenéseknek, illetve a Norwegian fapados légitársaság új járatának is köszönhető.

Ugrás vissza Ugrás vissza...